Isabelle De Pauw
Founder van het duurzame glassware label Paveau
Echte schoonheid komt van binnenuit. Maar de kracht van een mooie make-up look is niet te onderschatten. Generation WOW sloeg daarom de handen in elkaar met make-up artist Liesbeth Huys en het Belgische merk Mylène, dat van huis tot huid verzorging voorziet waar je van straalt. Liesbeth ging in gesprek met vier vrouwen in business om het te hebben over hun missie, hoe make-up hen een extra boost geeft en wat inner en outer beauty voor hen betekent. Een goed gesprek in de make-up stoel later en een gepersonaliseerde look rijker, styled by Collectors Club, spat het zelfvertrouwen van onze lens. Look at that glow.
Wat is jouw missie?
"Ik heb altijd gevonden dat als ik iets ondernam, dit betekenisvol moest zijn, iets wat een verschil kon maken. Paveau is ontstaan vanuit mijn eigen behoeften aan een herbruikbare waterfles die zowel praktisch als mooi was. Thuis drinken we altijd kraanwater en ik zocht naar een elegante oplossing om dit water te serveren. Met mijn Paveau-flessen wil ik water een stijlvolle uitstraling geven en het aantrekkelijker maken. Zo hoop ik een positieve bijdrage te leveren aan de toekomst."
Welke stap sla je niet over in je make-up routine?
"Ik reinig iedere dag mijn gezicht. In de zomer breng ik elke ochtend zonnecrème aan voordat ik dan mijn concealer aanbreng. Mijn concealer zit ook altijd in mijn handtas. Ook een handige tip die ik ooit heb gekregen is om je wenkbrauwen steeds goed te leggen."