Better Together
WOW x Mylène
Podcast

Armelle de la Porte

Marketing, Communication en digital director bij Club Med Benelux & Duitsland

Echte schoonheid komt van binnenuit. Maar de kracht van een mooie make-up look is niet te onderschatten. Generation WOW sloeg daarom de handen in elkaar met make-up artist Liesbeth Huys en het Belgische merk Mylène, dat van huis tot huid verzorging voorziet waar je van straalt. Liesbeth ging in gesprek met vier vrouwen in business om het te hebben over hun missie, hoe make-up hen een extra boost geeft en wat inner en outer beauty voor hen betekent. Een goed gesprek in de make-up stoel later en een gepersonaliseerde look rijker, styled by Collectors Club, spat het zelfvertrouwen van onze lens. Look at that glow.

Wat inspireert jou?

"Mijn inspiratie is mee geëvolueerd met de fases van mijn leven: aan het begin van mijn carrière werd ik geïnspireerd door moedige en nogal extreme mensen die hun leven gaven voor hun passie. Sinds ik moeder ben geworden en een job heb met meer verantwoordelijkheid, is mijn inspiratie verschoven en word ik meer geïnspireerd door vrouwen die dicht bij me staan, die nog steeds gedurfd en creatief zijn, maar die ook een goede levensbalans hebben en slagen op alle niveaus: zowel professioneel als persoonlijk."

Welke betekent een beauty-routine voor jou?

"Mijn routine is altijd heel eenvoudig holistisch geweest, serum en vochtinbrengende crème, voor of na een goede lach met mijn kinderen, mijn man of mijn vrienden en een beetje sporten, maar niet te veel!"

We brengen je graag op de hoogte over onze experiences en andere fijne content.