Charlotte Giroud
Chief Commercial & Marketing Officer bij Mylène
Echte schoonheid komt van binnenuit. Maar de kracht van een mooie make-up look is niet te onderschatten. Generation WOW sloeg daarom de handen in elkaar met make-up artist Liesbeth Huys en het Belgische merk Mylène, dat van huis tot huid verzorging voorziet waar je van straalt. Liesbeth ging in gesprek met vier vrouwen in business om het te hebben over hun missie, hoe make-up hen een extra boost geeft en wat inner en outer beauty voor hen betekent. Een goed gesprek in de make-up stoel later en een gepersonaliseerde look rijker, styled by Collectors Club, spat het zelfvertrouwen van onze lens. Look at that glow.
Wat is jouw missie?
“Mylène blaast volgend jaar 60 kaarsjes uit. Van onze founder Rosa Mortelmans, die haar eigen keuken ombouwde tot een cosmeticalabo, tot een brede community van liefhebbers - moeders én dochters - die vandaag Mylène steevast in hun verzorgingskastje hebben staan. Tot de consulenten die onze producten leven geven op onze homeparties. Vrouwen zijn de magie achter het verhaal van Mylène.”
Welke stap sla je niet over in je make-up routine?
“Ik draag altijd de Mylène waterproof mascara en de Mylène lippenstift in kleur Amour. Ik hou van een heel natuurlijke ‘barely there’-look met zachte producten. En soms mag het ook net dat ietsje meer zijn. Die afwisseling vind ik fijn.”